اینورتر آسانسور ۷.۵ کیلووات مدل SBT L450N

اینورتر آسانسور ۷.۵ کیلووات مدل SBT L450N

درایو SBT یک درایو ساخت شرکت سنا برق توان درایوی با کیفیت ، قدرتمند و در عین حال با قیمتی رقابتی می باشد . دارای ۶ ورودی دیجیتال قابل برنامه ریزی و پشتیبانی از Modbus می باشد . همچنین انتخاب نمایش پارامتر های مختلف در صفحه اصلی درایو و روی برد اصلی تابلو امکان پذیر می باشد.

  • توضیحات
  • مشخصات فنی
  • ملاحظات فنی

بررسی تخصصی درایو ۷.۵KW مدل SBT L450N
این محصول تا توان ۱۵KW موجود است و برای انواع موتورهای گیربکسی تا سرعت ۱.۶ متر بر ثانیه و تعداد ۱۶ توقف مناسب است.

درایو SBT دارای حفاظت در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه خارجی بوده و قابلیت تشخیص اضافه بار موتور و توقف موتور پس از زمان و میزان اضافه بار تنظیم شده را دارد. توقف درایو در صورت افزایش و یا کاهش ولتاژ باس DC بیش از حد مجاز از مزایای این درایو می باشد.

از حفاظت های دیگر درایو آسانسوری می توان به محدود کردن جریان درایو با افزایش بیش از حد دمای هیت سینک و حفاظت موتور در برابر افزایش بیش از حد سرعت و همچنین قطع خروجی های درایو در صورت قطع Base Block اشاره کرد.

این درایو دارای کنترل موقعیت و تزریق جریان DC در شروع و پایان حرکت و ذخیره مدت زمان روشن بودن و تعداد دفعات فرمان درایو و همچنین تنظیم جداگانه شیب حرکت و توقف و منحنی S-Curve می باشد.

تخمین دقیق لغزش موتور در حالت کنترل حلقه باز و تنظیم دقیق فرکانس و ولتاژ خروجی همچنین محاسبه خودکار پارامتر های موتور آسانسور به صورت ایستا از شاخصه های این درایو می باشد.

توجه شود که استفاده از این درایو در مد CLOSED LOOP برای ساختمان های با ارتفاع زیاد مجاز نمی باشد.